in my repeated dreams

Jag har hostat i två dygn snart.
"Jag undrar hur det s'a gå, det här..."


Jobbet idag var... ok. Jag var folkilsk, och folk som hade beställt tårtor var, som vanligt, tämligen dumma i huvet.



Livet känns lite jobbigt nu.
Samtidigt inte.


Ah.


Studiet och bowlingen igår var kul. För att inte tala om att träffa Madeleine och Jackie.


Jag tänkte att det skulle vara mysigt att blogga nu, och att jag skulle ha mycket lull-lull att berätta.

Men icke.


Ska gå ner och mysa en stund. Tänkte försöka orka se den där franska filmen med Reno och Binoche. Den börjar elva.
Jag börjar jobba åtta imorn.

... kanske spelar in den.


Söndagen:

Jobb 8-16
Möte 16-18
Bio (Marie Antoinette med Sanna, Elvira och AnnaKarin) 18.15-20.17
Skynda hem och hoppas hinna se Parlamentet




Jappadooly.

Kommentarer

Populära inlägg