cleavage, cleavage, cleavage

Jag har glömt att berätta en sak.

Jag var med i p3 i lördags! Ja, alltså inte med in person, men de läste upp mitt sms. Hihi.
Malin och Patti pratade om falsk marknadsföring i mat. Alltså att det inte är prinsar i prinskorv, te i tekaka, och såna saker. Och så bad de om sms med fler exempel.
Jag var reptilsnabb och skrev ca: "husmorspastej! Vad innehåller den, kan man undra. Låt oss hoppas att det är falsk marknadsföring i det fallet... Kram på er ungdomar / Sanna i sundsvall"

De skrattade och Malin tyckte att det var väl roligt för Patti att bli kallad ungdom, etc.



Jo minsann, jag gillar att vara ute i etern.




Jag har en finne på högra axeln.




Idag på jobbet lekte vi bajsleken i säkert en timme, och skrattade hysteriskt.
Ni vet, bajsleken är den där leken där man byter ut ett ord i en filmtitel mot "bajs". Det kan bli hur kul som helst.
Girls just wanna have bajs,
Dansa med bajs,
Bajsa med vargar,
Sova med bajs,
You've got bajs,
Lilla sjöbajset,
Skönheten och bajset

... och så vidare.



Jag skulle säga nåt mer, men jag har glömt vad det var.


Oooh jag är så sugen att gå på fest. Nåt gala-aktigt. Nåt där man får göra sig fin i håret och ha på sig nåt bedårande och gå runt med en drink och vara charmerande och väldoftande och bara känna sig sådär totalt avslappnad och glad.


Men jag ska i alla fall ha min nya fina topp på mötet ikväll.

Kommentarer

Populära inlägg