better watch out

Hej.

Lägenheten är uppe i 200.000 nu, så jag är körd för längesen.
Men det går väl fler tåg. Jag får börja terrorisera unga fröken Carin som bor i min drömlägenhet på Bragegatan, snart igen. Hi hi.


Idag var det Ella-passning, tjänst med kretsfrun (hon var skön, jag gillar na), modellande på AK:s praktik, MAX-mat till middag, studium och Bonde söker fru med Emelie.
Jag älskar Emelie. Lilltjejen. Hon är så go, som det heter. Och tjyvrolig. Aaw.


Jag glömde ta med linser till Langsjös imorse, så jag har gått och spänt pannan hela dan = pannkramp.
Men nu går jag på Dexofen och Alvedon forte, så jag ska inte klaga.



Uhm. Som man säger. Jag borde gå och göra nåt annat.








Hela jag började darra
men nej nej, det är absolut ingenting
jag kände aldrig nåt
och känner ingenting

jag känner aldrig nåt.

Kommentarer

Populära inlägg