so cheap and juicy!

Hej.

Regina Spektor - Begin to hope.
Fin skiva.

Jag köpte den och nya svarta underkläder och McDonald's-mat i Birsta häromdan. Var där med Emmie.

Och igår köpte jag fantastiska gardiner på Åhléns. Länge har jag spanat på dem. Ett år, säkert. Eller två. Min tidsuppfattning suger napp.
Nåja, gardinerna är i alla fall vinröda, med klarröda blommor-och-blader-mönster. Sammetsbomull, bomullssammet, nånting ditåt.

Dyra var de. Men de är värda varenda krona.
Jo, jag köpte en puderrosa top med små svarta prickar och knytrosett på bröstet, på Indiska också.
Och hade körlektion.

Men framför allt är jag glad för lanttjänsten vi gjorde.
Folk reagerar fantastiskt bra på kampanjtraktaten. Jag hade målat upp dramatiska skräckscenarion i mitt sinne.

Vackert är det också. På landet alltså.


Vackert är också livet. Mitt i all skit. På nåt vis.


Sådärja, det var dagens djupheter.


Jag passar bra i rosa. Ah, tillbaka i ytlighetsträsket igen.


Usch.


Jag har ätit tre Treo idag. Man blir lite si och så in the head.





Det är höst, och det var allt.

Kommentarer

Populära inlägg