alla har ett hungrigt hjärta

Fick rycka in och jobba igår, så är ledig idag. Skönt.
Har skrivit världens klurigaste tal, jag är inte nöjd, men det fyller i alla fall ut tiden, och behandlar ämnet på... ja, på ett bra sätt?
Svårt att säga, då jag inte riktigt förstår det underliga tema jag blivit tilldelad.
Men det borde vara som jag tänkt. Det borde det.

Jag får väl höra med pappa och se vad han tror, för säkerhets skull.


Har varit i Birsta med mamma och Ellskling också. Skulle köpa jacka, men den fanns inte i 34. Får ta'n på stan.
Köpte Clinique-ansiktsvatten istället. Och hårsnoddar, och ett halsband till Ella. Och Martina-koden, Haags nya krönikesamling.


Läste förresten att Magic numbers släppt ny singel. Vill höra.



Ikväll är det vt hos Peppe, sen åka-till-Renata-och-lämna-talet. Sen hem och kolla på inspelat idol.


Men först: MAT! Klyftpotäter och fläskfilé, med vitlöksfraiche och kall bearnaise.

Livet blir sällan bättre än så.



Jag drömmer underligt om nätterna. Om underliga. Om... den och den och den.

Kommentarer

Populära inlägg