oh whatever makes her happy

Jag har en kompis. Han är rolig. Han retar mig för att jag inleder mina sms med "yo".
Så det har blivit en grej nu. Vi missbrukar yo.

Jag gillar interna skämt och sånt. Det är mysigt och lite tryggt.



Helgen var kul. Det hände lite grejer. Eller alltså, det var väl inte den mest livade holken i stan, kanske, men vi hade i alla fall tacokväll. Och det kom i alla fall folk. Vi var elva, och hade trevligt och spelade spel och umgicks.
Det är ju fantastiskt.

Och i lördags hade jag och AnnaKarin tråkigt, så vi tog oss några ciders och lite bira framför "Walk the line", och sen började vi flamsa på som de värsta fjortisarna, och missade typ hela filmen.
Men det var ganska kul.

Och idag, mina kära vänner, har jag varit och badat i varmt hav, och solat och myst och grillat och varit med syster och syskonbarn och deras pappa, och mina föräldrar. Och det var helt ljuvligt.

Nu är jag röd och lite bränd och trött och pirrig. Det sistnämnda för att jag ska ha min första körlektion imorgon. IIIHK! Dubbel är den, också. 16.00 går den av stapeln.

Innan det ska jag kanske barnvakta Jackie lite.


Ratirajraj!


Justja. Ludde sover här. Vägg i vägg. Han är så gullig.

Kommentarer

Populära inlägg