amaze me

Jag åt kräftor igår!
Det var ganska gott, och så var det trevligt och roligt och mysigt. Vi var 14 glada själar.

Och mitt illamående gick över, för jag åt en hårdbrödbit innan jag lämnade hemmet.

Jag trodde jag skulle kunna stoltsera med en massa fina bilder, men min kamera var lite glapp igår, så det vart inte alls mycket att hänga i granen. Jag skippar att bilddagboka det, i alla fall.

Nåja. Kvällens statement stod mr E för. Vi pratade om en mänska, och jag sa nåt om att han inte har alla hästar i stallet.
Mr E (jag tror han skulle försöka säga nåt klokt) : "Jamen... har man bara en häst hemma så räcker väl det om man vill röra på sig."

Ganska kul ändå.


Ikväll blev det spontanbowling med två Härnösandstöser (Ninette och Jessica), Anna och Cissi, Jacob och Jocke, och Kakan. Jag spelade kasst som alltid nu för tiden, men var glad ändå. Det var rätt kul.
Vi avslutade med Max.



Nämen. Nåt mer ville jag nog inte säga, va. Nä.

Jobbet börjar imorgon igen. 12-20. Många underbara timmar...

Tjolahopp tjolahej.

Kommentarer

Populära inlägg