salvation is free

Jag är i städa- och feja-tagen.
Eller i alla fall plocka. Har vikt ihop kläderna i hyllan! Det händer inte varje vecka, kan jag tala om.
Passade på att slänga ut några gamla sunktröjor också.


La Redoute kom idag. Ljuva höstmode. Jag har bestämt mig för en kjol, en ulltröja och ett par stövlar. Får se om det tillkommer nåt mer vid andra kollen.
Tur att jag har bra med pengar ett tag till. En av fördelarna med att bo kvar hemma.


Igår var jag sjuk med hals- och öronont och feber. Fick gå hem från jobbet vid tolv, och sov mest hela dan.

Det var nog bra att jag sov så mycket, ty idag är jag tämligen frisk.


Men det blir ingen tjänst ändå, för vi ska visst ha Langsjös på middag om sisådär en timme.

Jag får skriva lite brev...


Anledningen till att jag slog igång datorn nu, var att jag skulle börja plugga körkortsteorin. Men cd-romen är borta!
Det är just typiskt mig. Måste leta reda på'n nu.


Ska bara läsa mail från nordiclenses först. De kräver pengar av mig som de inte har rätt till.



Tack och hej.

Kommentarer

Populära inlägg