huvud axlar knä och tå, knä och tå

Jag mår vääääldigt dåligt.


Plus jobbångest. Det blir doktorsamtal denna vecka, kan jag lova.
Han må ju inse att jag måste bli sjukskriven ett tag. Och gå ner i arbetstid.

Vi måste fixa det här. Jag måste ju orka leva.

Men men. Sju dars arbete den kommande veckan.
Jag kommer vara död efteråt. Men det är bra att de kör slut på mig, så de fattar att jag inte orkar.



I bästa fall.


"Sylvia" var bra, men deprimerande. Tragisk. Stackars mänska.

Jag måste läsa Glaskupan, som står och dammar i min hylla.

Men inte nu.


God natt.


Bara en sak till. Jag har köpt jeans! Lee-jeans. Slim fit-iga. Såna jag aaaldrig trodde att jag skulle kunna ha.
Och så visade det sig att det är just såna jag bör ha. För att vara lite snygg.

Now I have the fairest ass of them all!

Kommentarer

Populära inlägg